vallende hartjes

maandag 14 februari 2011

Valentijnsdag... Liefdesdag! Alleen niet zo zoet aub....

Het is nu een paar minuutjes Valentijnsdag! Overal zie ik hartjes, beertjes (waarom zo veel beertjes????) en ander spul, het een nog zoeter dan het ander!

Ik ben dol op de liefde en vind valentijnsdag best leuk alleen hoeft het voor mij niet zo'n commerciële bedoening te worden. Ik krijg het liefste een handgeschreven brief waarin staat dat ik de liefste en de mooiste ben..

Dit is toch veel leuker dan een e-card!
Ik ben al heel lang samen met mijn  man, nog steeds gelukkig en we blijven trouw aan elkaar en aan onszelf.

Ik vind het zo mooi dat zwanen hun hele leven bij elkaar blijven, zo wil ik het ook :-)

Ik vind vooral humor erg belangrijk in een relatie, neem het vooral allemaal niet te serieus. Het leven is maar kort breng hem vooral vaak lachend door...

Accepteer elkaar zoals je bent, ook al gaat de zwaartekracht meespelen, de liefde wordt niet minder (eerder meer!)
Waar ik trouwens wel enorm van kan genieten is een zoete liefdesfilm, bij voorkeur een waarin je ook kunt lachen. Weet iemand nog een leuke film die we kunnen huren deze week?


Dit is een heerlijke film, heb ik echt van genoten (meerdere keren :-)!


Wat je vandaag ook gaat doen, of je valentijnsdag nou viert of niet, bedenk in ieder geval:

Liefde is niet te koop maar tegelijkertijd is het het kostbaarste wat er is.....


Heel veel liefs van mij,
Claudia ♥♥♥

2 opmerkingen:

  1. hai vroege vogel.
    heel romantisch; dat handgeschreven briefje. detail is wel dat ik t niet kan lezen..maar dat terzijde.
    hier had ik "romantische"plannen om met het hele gezin de hort op te gaan vanavond. Helaas wilde dochter 2 niet meer i.v.m huiswerkhoeveelheden..
    tja. dan moet de liefde wijken.
    Happy valentine's day!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook nooit zo van de valentijn geweest...maar ben wel verwend vandaag, en dat is toch errug leuk...
    Maar voor jou, hierbij een handgetikt briefje:
    Een fijne valentijn,
    ook al moet het elke dag zo zijn....
    Lieve groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen