vallende hartjes

donderdag 9 december 2010

En we gaan door....

Gisteren weer gaan wegen. Had eigenlijk dinsdag gemoeten maar ben al sinds zondag gammel. Misselijk, duizelig, maag/buikpijn, koud en warm (en soms tegelijk!) dus even een dagje uitgesteld. Mijn prins was gisteren zo lief om me er even naar toe te rijden want autorijden terwijl je duizelig bent... neuh... dacht het niet.                                        


Er was deze week 8 ons van af! Maar wat veel belangrijker is, mijn vetpercentage was deze week met 2 hele punten naar beneden gegaan en dat is goed nieuws! Goed voor mijn lijf en dus voor mijn gezondheid...


Het gaat steeds makkelijker, ik ben langszamerhand gewend aan het bordje "brintapap" in de ochtend. Tuurlijk is het veel en veel lekkerder als je dat met melk maakt en er dan een dikke klont roomboter op doet met een laagje suiker maar ach... met water en wat kaneel en candarelsuiker is het ook best te eten hoor.


Er is nu ruim 4 kilo af en ik merk het echt al aan mijn kleding! Ook aan mijn nieuwe winterjas, die zat redelijk strak en nu echt  niet meer... wat 4 kilo al niet kan doen.

Ik heb de afgelopen tijd ook weer een aantal keer op de wii fit gestaan, het is zo leuk om te doen! Hij weegt je en je kunt zelf beslissen welke oefeningen je wilt doen. Mijn favoriet is steppen en  hoelahoepen :-)
Mijn leeftijd was deze week 41, 3 jaar jonger dan dat ik werkelijk ben, met zo'n apparaat heb ik een goede band!
De komende tijd wil ik ook af en toe gewone berichtjes gaan posten, dus niet alleen maar over het gewicht, mijn leven gaat tenslotte ook gewoon door tijdens het afvallen... Nu wil ik graag een ander lettertype dan de lettertypes die mogelijk zijn in blogspot, weet iemand hoe ik een andere kan toevoegen?

Fijne dag, doe voorzichtig met de gladheid!

Liefs Claudia

                                                                     

3 opmerkingen:

  1. Kijk, dit zijn goede geluiden...minder gewicht, nog minder vet en een gewenning aan een bord brinta. Brood met roomboter en suiker klinkt ook wel erg vet en zoet hi hi...niet echt geschikt voor als de zaak moet inkrimpen i.p.v. uitdijen!

    En nu weer doorzetten...de volgende keer hoop ik op 5 kilo! Succes!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Ingrid: geen brood met roomboter en suiker hoor maar brinta met r+s... maar ook dat is inderdaad erg vet! Ik hoop ook dat ik volgende keer op de 5 kilo zit, is me in heel, heel veel jaren niet gelukt! Bedankt voor je lieve berichtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Claudia,

    Dat klinkt goed!

    Weer een stukje in de goede richting!!

    Leuk!!

    Fijn weekend, groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen