vallende hartjes

maandag 4 juli 2011

psssstttt

psssstttt..... ik kom even kijken... schaamrood op mijn kaken...... zijn jullie er nog????


ik weet niet of deze het schaamrood op de kaken kan krijgen, ik in ieder geval wel.....

Ahem.... ik wil dus even zeggen dat ik er nog ben... was eventjes verdwenen... Je kent dat wel, het wordt lekker weer, je wroet eens wat in de tuin, je gooit eens even wat benen omhoog, je drinkt een roseetje of 2 of 3 of 4.... je bezoekt wat vrienden (inclusief wijn, kaas en noten), viert vaderdag (inclusief taart en koffie en wijn en hapjes) , verjaardagen (inclusief koffie, taart, wijn, noten, kaasjes en hapjes), krijgt een nieuwe collega (wordt binnengehaald met wat lekker bij de koffie), die wordt binnen een maand ontslagen... neemt een nieuwe collega aan (wordt binnen gehaald met wat lekkers bij de koffie - mmm dejavu!) , die neemt zelf na 3 weken ontslag via een mail! (en komt na een week haar baan terugvragen... wat denk je zelf... dus niet!)

Net als Garfield ben ik gewoon dol op lekker eten.....

Tussendoor krijgt zuslief nog een grote operatie, heeft wat hulp nodig thuis, geven we graag. Rot voor haar en rot voor mij... rot voor mij??? Ja... rot voor mij... zij is mijn aandrijfveer als het gaat om hardlopen, door haar liep ik 3x per week, ging best lekker... totdat zij geopereerd werd, slappe zak dweil dat ik ben! Zij wordt geopereerd en ik loop niet meer, bah!

dit is ongeveer zoals mijn doorzettingsvermogen er uit ziet.... niet dus!

Heb ik verder nog wat gedaan.... o ja... bril gekocht - draag ik bijna nooit, van en naar de badkamer omdat ik zonder lenzen stekeblind ben en soms een uurtje of 2 als ik op zondagochtend op bed tv kijk. Niet heel erg nodig maar is wel zo handig om in huis te hebben voor het geval je een gezellige oogontsteking krijgt of een lens breekt of wat anders leuks....

Verder veel op het internet rondgekeken voor info over Indonesie, daar gaan wij ergens deze zomer naar toe, 1e keer voor ons dus moet er wel een beetje ingelezen worden. We gaan naar Java en Bali, iemand nog tips wat ik niet moet missen?? O ja, onze meisjes gaan natuurlijk mee (mijn meisjes ook maar dat is weer wat anders *grijns*)....

Moet ik nog vermelden dat het me NIET gelukt is om nog wat af te vallen, ik schreef het al: ik ben een slappe dweil.... en daar moet ik het maar even mee doen en U ook   :-)

Verder kan ik nog zeggen dat het met zuslief iets beter gaat, grote operatie en voorlopig hardstikke uitgeschakeld..

O ja... ik heb trapbekleding gekocht, die ziet U een volgende keer maar ik kan al wel verklappen dat het waanzinnig mooi is!

Fijne maandag en wees ondanks mijn niet al te positieve blogje blij met jezelf... dan ben ik dat ook :-)

Liefs, Claudia

2 opmerkingen:

  1. hallelujah! een nieuw blogje! (keek even goed elke dag wel hoor :-)

    oja, ik heb ook nieuwe blogjes (een stuk of tig)

    jouw ruggegraat is qua zelfbeheersing van schuimrubber, en daar ben ik blij mee. is een bron van herkenning hahhaa!!
    gezellig om weer wat van je horen, liefs, leoniek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hë leuk, je bent er weer. Enne.... ik sluit mij bij Leonieke aan, bij mij zitten er ook weer de nodige kilo's bij aan. Maar die wijntjes hè, met een lekker kaasje....

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen