vallende hartjes

dinsdag 6 december 2011

Drukke dagen...

O meisjes, ik zit hier in een compleet ontpannen toestand met een kop cappucino met kaneel. ik heb mijn warme vest aan, een joggingbroek aan, dikke sokken... gewoon kleding waarin ik me lekker voel (als ik me niet aan de buitenwereld hoef te tonen hahahaha)

Even relaxen na een paar drukke dagen...Photo of a pin


Ik was er ineens een paar dagen niet... niet hier in ieder geval. Donderdag was ik in Amersfoort waar mijn moeder bij de uitreiking van het smulweb tijdschrift "moest" zijn. Ze had een prijs gewonnen voor de beste appeltaart en ze staat met diverse recepten in het tijdschrift. Dat was een feestje waard en heel erg gezellig.

Zaterdag was ik in Heerenveen, bijna 2 uur heen en 2 uur terug maar ik ben eindelijk een keer bij het schaatsen gaan kijken. Ik vond het leuk!! Ik kijk altijd heel graag naar schaatsen op tv (ik doe het niet, ben een absolute kruk op schaatsen!) en manlief had kaartjes voor ons gezin, mijn ouders en zijn moeder gekocht. Dus met een wagen volgeladen een dagje naar Heerenveen, heerlijk! Helaas reed Sven Kramer niet zoals we gehoopt hadden maar er waren genoeg andere Nederlandse prijswinnaars.

Verder ben ik de afgelopen dagen bezig geweest voor Sinterklaas, surprise maken, gedicht maken, kadootjes kopen. Allemaal heel erg leuk en ook nogal tijdrovend.

En... morgen wordt jongste 15 jaar! Dus ook daar moet het een en ander voor gekocht worden. Morgen krijgt ze kadootje en gaan we 's avonds lekker uit eten bij Shabu Shabu. Haar keuze en ik ben er heel blij mee :-)

Verder ben ik al een paar dagen niet helemaal lekker, beetje verkouden, beetje keelpijn. Niet heel erg maar ook niet heel erg lekker. Ik heb dus niet gesport de afgelopen dagen Ik hoop het morgen weer op te pakken.
Voor vandaag een redelijk rustig dagje, ik moet alleen wel echt even strijken, heel veel strijken!


On ironing......
Niet zo heel veel te melden dus.... ik probeer gewoon even lekker ontspannen te blijven, niet stressen....

En bedenk.... als je het te druk hebt om naar iemand te glimlachen..... heb je het te druk! Dus glimlach even naar die buurman/vrouw, wens het meisje bij de kassa een fijne dag en geef je dierbaren een knuffel als ze thuiskomen. Enjoy Life!

Tot gauw, liefs van mij, Claudia.





7 opmerkingen:

  1. Die is leuk, ga ik onthouden en ondanks dat ik vandaag weer in de 5e versnelling ga, 'smile' ik even naar Guusje (alsof die dat begrijpt). Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Claudia,
    Wat gezellig dat je even bij mij langs kwam.
    Ik zie je hlemaal voor me zitten met je lekkere kleren aan, lekker is dat he als je de deur niet uit hoeft, even lekker een Anita voelen.
    Geniet van de dag maar zo te lezen doe je dat al.
    Succes met strijken, ik had daar ook een broertje dood aan maar kreeg een gouden tip van een vriendin. Even het wasgoed wat net uit de wasmachine komt in de wasdroger doen, zo´n 5 minuten de droger aan zodat het wasgoed goed warm wordt en dan de warme was direkt ophangen. Nu ben ik gezegend met een grote droogzolder waar ik wijs mee ben, weet dat niet iedereen dat heeft. Ik kan je vertellen dat ik nooit meer strijk. Mijn man strijkt zijn eigen overhemden zelf(ik deed het niet goed, smile).
    Nogmaals een fijne dag en hopelijk tot ziens.
    Lieve groeten Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tjongejonge,. ik moest helemaal bijlezen!!
    van harte met jongste telgje, als het goed is ligt de kaart al in de bus!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wilde je even hele fijne kerstdagen toewensen, geniet met diegene die je lief zijn en doe het lekker rustig aan.
    Kerstknuffles Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toevallig kom ik op je blog terecht.En heb eigenlijk met een grote glimlach zitten lezen..wat schrijf je leuk!!Ik ga je dan ook graag volgen.En heb je zin in een "tegenbezoekje"...??Voel je meer dan welkom op mijn blog!!Niks moet uiteraard!!
    Fijne jaarwisseling!!
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. even kijken of er al een update is,.. doeg!

    BeantwoordenVerwijderen