vallende hartjes

donderdag 1 december 2011

Geen zin..... dan maak ik maar zin!

Gisterochtend was het weer zo'n dag... ik had uitgeslapen en dat komt niet vaak voor!
Uit bed om kwart voor 10 en toen begon ik al te denken:

- om ongeveer half 1 moet ik weg voor een lunchafspraak, ik wil eigenlijk nog lopen maar eerst maar eens eten
- om 10 uur een kop koffie en laptop aan. en ik dacht weer: Ik wil eigenlijk nog lopen, misschien een beetje   druk, toch maar overslaan?

En zo ging het maar door! Elk kwartier dacht ik wel dat ik wilde gaan lopen en ik deed het niet.... pfff soms kun je moe worden van je zelf! En toen ik "even" op pinterest keek zag ik deze:

                                                          
Running

En zo is het natuurlijk ook! Als ik niks doe zal er niks maar dan ook niks veranderen... Dus ook al heb ik geen zin... dan maak ik maar zin! Hup naar boven, kleding en schoenen aan, Evy (*) in mijn oren en gaan... Het was natuurlijk weer even een beetje afzien maar wat was ik weer trots op mezelf. En. Blij. En. Tevreden! En dat was ik allemaal niet geweest als ik niet was gegaan.

(*) Evy is een belgische dame die een paar jaar geleden voor de belgische radio een hardloopprogramma heeft gemaakt om in 10 weken 5 km te leren lopen.

Na een half uurtje was ik weer thuis, snel douchen, jurkje aan en weet je wat het fijne was? Ik hoefde niet eens een kleurtje op mijn gezicht dat had ik al van het lopen!

De lunch was gezellig en ik nam een heerlijke italiaanse bol met carpaccio, zonder schuldgevoel :-)

's Avonds ben ik ook nog naar zumba geweest, dat voelt eigenlijk nooit zo als sporten omdat ik dansen zo heerlijk vind!

Vandaag heb ik niet gesport omdat ik met mijn moeder en zussen een dagje uit was. Morgen weer een nieuwe kans ;-)

Liefs Claudia.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten