vallende hartjes

vrijdag 2 december 2011

Een beter persoon....

Oooh daar ben ik alweer! Gisteravond een blogje geschreven maar wilde er vandaag eentje vroeg op de dag plaatsen want:

VANDAAG KUN JE EEN BETER PERSOON ZIJN DAN GISTEREN...

Ben je iemand die vaak kritiek heeft (zoals ik ;-) probeer dan eens een hele dag (of meer dagen, ja ja... je kunt het!) helemaal geen kritiek te geven. Ik heb het nu 3 dagen (bijna) volgehouden en het voelt goed, echt waar!

Ben je iemand die meestal wat somber voor zich uit kijkt (ook al ben je niet somber) probeer dan vandaag eens regelmatig een glimlach op je gezicht te toveren, je voelt je meteen een stuk beter!

true, true


En ben je iemand die vergeet complimentjes te geven probeer er dan eens aan te denken, zeg wat liefs over iemand zijn uiterlijk, geef eens aan hoe aardig je die buurvrouw/vriendin/collega vindt. Ze zullen je er dankbaar voor zijn en waarschijnlijk krijg je ook nog complimentje terug.

KORTOM: LATEN WE VANDAAG DE DAG EEN BEETJE MOOIER MAKEN, EEN BETER PERSOON ZIJN DAN JE GISTEREN WAS.

                                               SAMEN KUNNEN WE HET, ECHT!

Better Person


Alvast een heel fijn weekend! Geniet van de vrije dagen, ook al zijn ze misschien wat druk met voorbereidingen voor Sinterklaas. Bedenk dat het toch maar fijn is dat je dit kunt en mag doen, je leeft!

Liefs van mij, Claudia




4 opmerkingen:

  1. Hahaha mijn lief was ook niet meteen enthousiast voor de stoeltjes te krijgen dus heb ik eerst deze foto (pag 6/7)
    http://madamstoltz.dk/catalog/autumn2011.html#/6/
    op het prikbord in de keuken gehangen, kon hij er vast aan wennen, Slim he ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Minder kritiek hebben, daar kan ik wel wat mee. Ga ik nu meteen maar mee beginnen :-) Leuk en waar stukje Claudia! Fijn Sinterklaasweekend gewenst, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie woorden hier bij jou!
    En ja, ik heb het hart van mos zelf gemaakt. Gewoon ijzerdraad tot een hart buigen, lijmpistool en het mos eromheen wikkelen, wel een plakkerig werkje...
    Groetjes, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zeg die positieve blogjes van jou, continue ... continue :-)

    BeantwoordenVerwijderen